Najaar 2022

11-11-2022

Het seizoen zit er weer op! Wat een leuk jaar hebben we gehad. Het pannenkoekenfeest, de kindermarkt, de superlueke afsluiting met lasergame, maar vooral ook lekker veel gespeeld. Fijn dat we er samen weer zo’n leuk jaar van hebben kunnen maken!

De speeltuin is nu weer dicht voor het winterseizoen. In de winter is het vaak veel te modderig om in de speeltuin te spelen en met die kou komen er maar weinig kindjes. Het meeste onderhoud gebeurt ook als de speeltuin dicht is door onze fantastische vrijwilligers.

Jullie zijn volgend jaar april weer van harte welkom!

Lente!

7 april 2022

Hoera het is eindelijk weer lente! Dat betekent ook dat de speeltuin weer bijna open gaat! We zijn al druk bezig geweest met de voorbereidingen. De speeltuin is schoongemaakt en er zijn al behoorlijk wat onderhoudsklusjes opgepakt. Maar, mochten er nog mensen zijn die zich vervelen, meld je vooral bij onze onderhoudscommissie, wij helpen je snel van dat nare gevoel af!

We hebben de begroting voor 2022 weer opgesteld en vastgesteld in de ledenvergadering. We zien dat er veel toestellen vervangen moeten gaan worden in de komende jaren. Daarvoor gaan we ook specifiek geld inzamelen.  We willen graag dat onze speeltuin een mooie en veilige plek blijft!

Aanstaande zaterdag is de opening van de speeltuin, we hebben er zin in! Zien we jou daar ook?

Najaar

14-09-2021

Wat is het weer snel gegaan die zomer! De speeltuin is lekker veel open geweest en we hebben veel leuke dingen in de speeltuin beleefd. Ondertussen zijn we bezig met nadenken over een nieuw speeltoestel, want de actie bij de coop loopt bijna op zijn einde. Wil je nog een paar flessen doneren, doe dat dan voor eind september! Er komen ook nog twee andere acties aan, namelijk de Rabo club-actie en de Grote club actie. Zodra ze van start gaan horen jullie van ons! We hebben nog genoeg ideeën voor de speeltuin en er komen ook nog veel onderhoudsklussen aan. Wil je ons daarbij helpen? Alle hulp is welkom!

Dan zou ik nog bijna het grote slotfeest vergeten, dat gaat plaatsvinden op 23 oktober. We laten snel weer van ons horen!

Statiegeld actie Coop

1-7-2021

De speeltuin uitgekozen voor de statiegeldactie van de Coop Groot-Ammers!

In de periode van 01-07-2021 tot 30-09-2021 gaat de opbrengst van deze actie naar onze speeltuin.

Onze oproep aan jullie is natuurlijk om de statiegeld flessen te doneren aan de speeltuin. Het uiteindelijke bedrag wat opgehaald wordt, wordt door de Coop verdubbeld!

We hopen op mooie donaties en bij voorbaat dank aan de Coop!

Zandfeestje

29-5-2021

Wat is er hard gewerkt in de speeltuin!

Rubbersnippers er uit, zand er in...

Vrijwilligers bedankt! Samen hebben we de klus geklaard!

Speeltuinvereniging “Nieuwpoort/Langerak”

Adres: “Pippeloentje”, Menno van Coehoornsingel 29a, 2967 EC Langerak