Lidmaatschappen

Tarieven 2022

Gezinslidmaatschap € 18,00 (als je als gezin lid bent mogen alle kinderen van het gezin komen spelen)

Donateurschap vanaf € 5,00

Tarieven 2023

Donateurschap vanaf € 5,00

Lid worden

Als jullie willen komen spelen in Speeltuin Pippeloentje, of mee willen doen met onze activiteiten, kunnen jullie lid worden van onze vereniging.

Dit geldt voor kinderen tot en met 13 jaar.

Dit kan elk jaar tijdens een van onze activiteiten, of door hier een lidmaatschapsformulier/doorlopende machtiging te downloaden om de contributie automatisch te laten afschrijven. U kunt deze in de brievenbus doen bij onze secretaris op Menno van Coehoornsingel 36 Langerak. Het is ook mogelijk het formulier te mailen naar info@speeltuinnieuwpoort-langerak.nl.

Download formulier

Na het inleveren van de incassoformulier zijn jullie automatisch lid van onze vereniging en mogen jullie komen spelen in de speeltuin.

De contributie wordt eenmaal per jaar in de periode januari/februari afgeschreven van uw bankrekening.

Donateur worden

Wilt u geen lid worden, maar ons wel steunen? Doneren kan vanaf € 5,- per jaar. U kunt daarvoor hetzelfde formulier gebruiken als hierboven.

Uw donatie wordt eenmaal per jaar in de periode januari/februari afgeschreven van uw bankrekening.

Speeltuinvereniging “Nieuwpoort/Langerak”

Adres: “Pippeloentje”, Menno van Coehoornsingel 29a, 2967 EC Langerak