Coronamaatregelen

Volg altijd de laatste richtlijnen van de overheid!

Kinderen

Kinderen tot en met 13 jaar kunnen met elkaar buitenspelen in de speeltuin. Er gelden voor deze leeftijdsgroep geen afstandsbeperkingen.

Volwassenen

Wij vragen de ouders zoveel mogelijk buiten de speeltuin te blijven, tenzij zij komen met jonge kinderen (richtlijn t/m groep 3). Ouders houden minimaal 1,5 meter afstand van elkaar. Er mogen niet meer dan twee volwassenen bij elkaar staan/zitten. Groepsvorming is verboden.

Speeltuin

Van de kinderen wordt verwacht dat zij thuis handen hebben gewassen voordat ze naar de speeltuin komen. Er is in de speeltuin dagelijks een visuele inspectie van de toestellen. Toestellen worden niet gedesinfecteerd. De kinderen komen binnen via de ingang aan de Julianastraat en verlaten de speeltuin door de uitgang aan de Menno van Coehoornsingel.

Gebouw en toilet

Het gebouw van de speeltuin blijft gesloten. Toilet is alleen open voor noodgevallen. Laat de kinderen thuis naar het toilet gaan voor ze naar de speeltuin komen. Ga thuis als dat mogelijk is.

Toezicht en veiligheid

Spelen is altijd op eigen risico!

Tijdens de openingstijden zijn leden van de activiteitencommissie, bestuur, of vrijwilligers aanwezig. Zij kunnen ouders of kinderen wijzen op de regels van de speeltuin.

Als blijkt dat het in de speeltuin te druk wordt of regels niet worden nageleefd, dan wordt de speeltuin gesloten.

Speeltuinvereniging “Nieuwpoort/Langerak”

Adres: “Pippeloentje”, Menno van Coehoornsingel 29a, 2967 EC Langerak